Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

ΠΡΟΣΦΑΤΟ TWEET

Οι Ευρωβουλευτές μιλούν για τον Σπύρο Δανέλλη

plenary

5

2
Εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε νέα του Σπύρου Δανέλλη συμπληρώστε το όνομα και το e-mail σας και εγγραφείτε.
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
EMAIL
Terms and condition
TRAN - Ερωτήσεις - Τουρισμός
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2013 PDF Εκτύπωση E-mail
Διείσδυση και αντίκτυπος των διαδικτυακών ιστότοπων έκθεσης εντυπώσεων στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά

Οι διαδικτυακοί ιστότοποι έκθεσης εντυπώσεων αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία του σύγχρονου τουριστικού μάρκετινγκ. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Emarketer τον Μάρτιο του 2013 οι δημοσιευμένες κριτικές στον ιστότοπο TripAdvisor ξεπέρασαν το 1.000.000, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 50% εντός του τρέχοντος έτους. Επιπλέον,  σύμφωνα με το TripBarometer του TripAdvisor, το 49% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι εμπιστεύεται τους διαδικτυακούς ιστότοπους έκθεσης εντυπώσεων περισσότερο από κάθε άλλη πηγή.
Παρά το γεγονός ότι οι διαδικτυακοί ιστότοποι έκθεσης εντυπώσεων αποτελούν ένα σημαντικό μέσο προβολής και καθιέρωσης των ξενοδοχείων, δημιουργούν ταυτόχρονα μία σειρά ζητημάτων για τις επιχειρήσεις του χώρου και ιδιαίτερα τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) : φαινόμενα απάτης (ψευδείς κριτικές υπερ ή εις βάρος επιχειρήσεων), αθέμιτες εμπορικές πρακτικές (εκφοβισμός, μονομερή συμβόλαια), νέες αυξημένες απαιτήσεις για την στρατηγική μάρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων που βαραίνουν ιδιαίτερα τις ΜΜΕ κτλ.

Ερωτάται η Επιτροπή:

- Εάν διαθέτει στοιχεία σχετικά με τη  διείσδυση και τον αντίκτυπο των διαδικτυακών ιστότοπων έκθεσης εντυπώσεων στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά καθώς επίσης και σχετικά με περιπτώσεις  αθέμιτων πρακτικών τέτοιων ιστοτόπων ή τουριστικών επιχειρήσεων,
- Εάν έχει ή εάν προτίθεται να αντιμετωπίσει τα ζητήματα που ανακύπτουν για την ευρωπαϊκή τουριστική αγορά από την άνοδο της σημασίας των διαδικτυακών ιστοτόπων έκθεσης εντυπώσεων στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας & Τουρισμός (ICT & Tourism Business Initiative), με απώτερο στόχο την μελλοντική ανάληψη σχετικής πολιτικής πρωτοβουλίας
- Εάν προτίθεται να αντιμετωπίσει το φαινόμενο των ψευδών κριτικών πέραν της εφαρμογής του σημείου 22 του παραρτήματος Ι της Οδηγίας 2005/29/ΕΚ για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, προκειμένου να προστατέψει τους όχι μόνο τους καταναλωτές από τις επιχειρήσεις (περιπτώσεις που επιχειρηματίες υποδύονται ψευδώς τον καταναλωτή) αλλά και τις επιχειρήσεις από ψευδείς κριτικές καταναλωτών, καθώς ιστότοποι όπως το TripAdvisor δεν απαιτούν απόδειξη διαμονής για την κατάθεση κριτικής

 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 5

thebook2

edu3

ματια στην καθημερινοτητα

Εκβιασμοί, απειλές, συνομωσιολογία: εκλογές όπως πάντα
blue growth

citizen

epitropi2
epitropi1
epitropi3

1

4